neljapäev, 12. jaanuar 2017

Frau Ribbentrop - Pravda Beer Theatre 2014

Frau Ribbentrop 2015
Pravda Beer Theatre 2014


STIIL: Witbier (Nisuõlu)
KOGUS: 0,33 l
ABV: 4,5 %
IBU: 13
Ukraina / Lviv     
Untappd Aumärk: - Riding Steady (Level 2)
VARUSTAS: AGO



JANU! See silmi pimestav, organeid purustav, kõhedust tekitav, kuivatav, vastik vastik janu.
Ärevus, uudishimu, kärsitus, ootus ja lootus.
Kõik see segapudru, totakas tunnete ja emotsioonide virr-varr on keenud ja haudunud minu maises kehas terve selle astronoomiliselt pika päeva.
Õhtu, see halastusest ja leevendusest pakatav õhtu, ta on lõppeks siin.
Väriseval käel võtan su külmikust välja.
Sinu lummavad kumerused ja valguse käes helkiv, soojast higiseks tõmbunud keha, tekitavad judinaid. Neelatan, mu hingamine muutub raskemaks ja rahutuks, tunnen kuidas kuumav veri jõuab mu kõrvadesse muutes need tulitavalt punaseks. Üle lauba voolab üksik higi pisar, mul on palav, õhku pole, janu on. Asetan su hellalt enda ette, sirutan ja haaran oma higise käega jõuliselt kuid õrnalt su kaelast samaaegselt teise käega avajat kompides.
Vabastan sügaval sinu sees oleva nektari, lastes sul voolata pokaali et see täita rõõmu ja rahuloluga. Tõstes pokaali lähemale oma janust kisendavatele ja kuivadele huultele, mõtlen ja soovin vaid üht.
Mine mu sisse ja tee mind rõõmsaks. Kasta mu keha ja vaimu, anna jõudu, leevenda ja ravi. Ole päästev valgus, mitte rong, selle kõheda, pika ja pimeda tunneli lõpus.......sa oled nii hea,tahaks nutta....
........ja siis ma ta ära jõingi, selle Hedelixi köhasiirupi........😂
EIII.....nali...
Selline ta siis sai 😁 see humala erootika 😉
Tegelikkuses sai pokaali eilse "Putin Huilo" õeraas "Frau Ribbentrop", kus õilsalt poseerib tädi Merkel, Ukraina inimesed elavad oma viha vaenlaste vastu välja läbi õllede. Omamoodi lähenemine. Jook ise on 4,5 % nisu õlle, mis maitselt hapukas ja terava mulliga. Maitseb küll, selline kodune. Lõhnab pagulasinvasiooni järgi 😊
Taaskord tänud Ago 'le. Põhi peale!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar