kolmapäev, 11. jaanuar 2017

Putin Huilo - Pravda Beer Theatre

Putin Huilo 2015
Pravda Beer Theatre 2014


STIIL: Belgian Strong Golden Ale
KOGUS: 0,33 l
ABV: 8 %
IBU: 27
Ukraina / Lviv     
Untappd Aumärk: - 
VARUSTAS: AGO




Oooojaaa...
Ma käisin baaris,
ning mu keha on pisut nõrk.
Aga praegu istun ma takso esiistmel,
ja diiselmootor laulab mulle vaikset laulukest.
Hea et sain kupatada rooli taha juhi,
kes on elukutseline taksojuht.
Ma kiikan õhtupimeduses tähti taevas,
ning nüüd teel koju on kõike aeg meenutada.........
Klassika 😂
Sellisena võinuks kõlada laused, kui oleksin oma järgmist sissekannet alustanud möödunud reede öösel.
Nüüd aga istun mõnusalt ja turvaliselt kodu diivanil ning viskan pilgu sinna, mis juhtus pärast Chimay mekkimist. Kui kavatsete edasi lugeda, soovitan võtta istet ja avada pudeli verevemmeldajat. Minu klaasis juba loksub Ukrainast pärit Belgia tüüpi kange kuldne ale "PUTIN HUILO" ...jaaaa 8,0% julgust. Nb! Pudelil on huilo lahti ka seletatud, "dickhead" 😂
Aga nüüd.....
Probleemid said alguse juba Hiiu piljardist, kus baarmen proovis sõbrapoisile kahte tühja pitsi ettekujutletavat viina, õige viina pähe maha müüa. No pärast toredat tutvumismängu "T*a sa ei tea kes ma olen" , sai kuidagi asi lahenduse ja päris viina pitsidesse. 😊
Kui piljardi kuulidel tuli aeg unemaale minna, seadsime sammud ühte lähedal olevasse, samalaadsesse asutusse. Ja ega seal pikalt olla saanudki, kui pahandusepoiss meie seltskonda taas imbus.
Astudes külma käest sooja tuppa, seisis ukse juures naeratava ilmega vanem naisterahvas, võiks isegi öelda et vanadaam. Millegi pärast pidasin teda eksikombel teenindajaks ning pärisin talt garderoobi asukohta ja muud säherdust. Sain korraliku piinlikuse lainega üle uhutud, kui ta teatas et ei töötagi seal. Vabandasin, andsime riided ära ja tammusime teisele korrusele, kus avanes pilt nukrast, inimtühjast tantsuplatsist. Tundus et diskorit see ei heidutanud, too kargas nurgas oma pultide taga nagu noor varss kevadisel aasal.
Peale meie seltskonna viibis selles antiklubis seesama vanadaam ja tema kaaslane, kes gravitatsiooniga võitlemiseks pidi jalutuskepi abi kasutama. Ning keegi üksik 40+ meesterahvas, kes igavusest, väga püüdlikult kuid sõbralikult meie seltskonda üritas imbuda. 
Pärast mõningaid jooke ja vestlusi, oli tunda kuidas paksuks muutunud õhus sähvisid erimeelsused, eelnevalt mainitud härrade vahel. Ja ei pidanudki kaua ootama, kuni esimene pauk jalutuskepiga mehele vastu lõgemeid ära käis. Ei tea, mis värk on, aga selle peale tõmbas mu alateadvus endale selga Supermani kostüümi ja juba järgmisel hetkel hüppasingi, punane kuub turjal lehvimas, kahe poksiva kuke vahele.
😁
Ja kuna ükski heategu ei jää karistamata, saingi hetk hiljem turvamehelt, jahutava sahmaka pipragaasi.
Sellest ka järgnev tõetera:
Ära topi oma nina sinna kuhu see ei kuulu, sest vastasel juhul, ei tea sa kust poolt.....vabandust väljenduse eest....see pasapomm sulle näkku plahvatab.
Siinkohal oleks paslik tänada sõpru, kes minu seljatagust ei hüljanud, kuid samas ka vabandada et õhtu sai rikutud. Õnneks aitab mul seda pipprast mekki maha loputada ülal mainitud Putini õlle 😁, mille maitse on kanguse kohta väga mesine ja pehme. Lõhnab nagu venemaa ketukas .
Väga mõnus, lisaks ehib pudelit vahva silt.
NB! Nüüd ma saan aru küll miks tänaval peksasaajale keegi naljalt appi ei tõtta, hirm selle eest karistada saada on suur!
Tänud Ago'le õlle eest. Kadugu janu. 😉


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar