neljapäev, 30. november 2017

Pardur Barbershop Beer Vunts Vahuseks - Õllevõlur Pruulikoda


Pardur Barbershop Beer Vunts Vahuseks
Õllevõlur Pruulikoda 2013

EESTI / Tallinn / Nõmme 
STIIL: Lager - Helles
KOGUS: 0,33 l
ABV: 5 %
IBU: -
HIND: 2.59 + 0.10 / 7.85 €/L


Untappd Aumärk: -
                                 
Tänapäeva kiires ja tehnika rohkes maailmas vaevleb iga teine inimene info ülekülluse käes, ka mina olen see iga teine, see esimesest järgmine.
Infot pritsib ja purskab koguaeg igale poole. Vahest on see lausa vastik, vahest koledasti energiat neelav. Kohati isegi võimatu seda teadmiste hulka kuskile talletada ja see kõik tänu tehnika üli kiirele arengule.
Võib jääda mulje nagu mulle ei meeldiks tehnika.
Aga ei, ma ei vihka tehnikat, ma vihkan tehnikat mis ei tööta......aga tehnika võibolla ei salli hoopis mind, kipub teine alati lagunema, ega me eriti sina peal pole.
Tegelt olid need viimased laused "off topic", nii et "scratch that". 😀
Tegelik point on, et see sama tehnika, mis meid infoga lämmatada püüab aitab meil ka seda seedida, salvestada, mäletada.
Minu väga suur abimees on näiteks see sama blogi.
Minu Humal aitab mul meenutada, millist õlut olen juba joonud, kus, millal, kellega.
Aitab meenutada, millist tasub poest uuesti päästa ning milliste eest varjuda.
Täna talletangi siia blogi sisse ühe mälestuse õllest ja vahusest vuntsist 😜
Päästsin poest selleks puhuks Õllevõlur Pruulikoja värskeima toote, Pardur Barbershop Beer Vunts Vahuseks. Kindlalt siiani kõige pikem õlle nimi, mis minu laual platseerunud.
Nagu pildilt näha siis minul vuntsi vahuseks ei õnnestunud saada, mis polegi tegelikult oluline.
5% Helles Lager tüüpi õlle, mis muuseas toodetud Nõmmel Tallinna kõige puhtamast ja maitsvamast joogiveest, on värvuselt tumedama poolne kuld-pruun, vaht küll tekkis aga kaduma läks.
Barbershop ei tähenda et see märjuke krussis vuntsikarvadest tehtud oleks....ooo ei.
Maitselt mõnus tummine, keskmisest mõrkjam janukas, täpselt selline mõnus mida võiks tarbida barbershopi toolis kui keegi su kukalt trimmib.
Vunts vahutuks! 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar