teisipäev, 9. mai 2017

Švyturys Ekstra - Švyturys

Švyturys Ekstra
Švyturys 1784 
Svyturys Brewery

STIIL: Lager - Dortmunder / Export
KOGUS: 0,568 l / 1 Pint
ABV: 5,2 %
IBU: -
Varustas Kristjan A.

LEEDU / Klaipėda     
Untappd Aumärk:
-
                                 


Viimased päevad olen võidukalt võidelnud okste, juurikate, vana laudise ja kõikvõimalike muude puit materjalidega. Viimased päevad olen meie aia nurgas toitnud "Mordori tulesilma", seisnud hea selle eest et tolle peletise janu saaks kustutatud. Rakkus käed, pindudest küllastunud näpud, verised küünealused, tulitavad silmad, kipitavad ninasõõrmed ning lusikaotsa täis rahulolu.
Kõik see ja needuslik, põlvili maha suruv janu......
Kes kustutaks........ma küsin, kes kustutaks minu janu.......
.......ja siis astus, pühapaiste kumas, minu väravast sisse Kristjan.😊
Arvas veel, et enne õlle üleandmist oleks mõistlik purki auk sisse torgata, noh juhul, kui ma ei kavatsegi seda kohe tarbima hakata......
😁
Ja siis voolas ta klaasi.....
Švyturys Extra, pindises purgis 5,2% 'ne Leedu janu õlle. Täiesti tavaline, ilma lisade ja puudusteta janukas. Lippas alla nagu põgenev armuke, viiendakorruse trepikojast. Nüüd on janu kustu, saab tuld edasi toita.
Cheers 😉



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar