kolmapäev, 22. märts 2017

Semper Ardens Porter - Carlsberg Group

Semper Ardens Porter
Carlsberg Group 1847


STIIL: Porter - Other
KOGUS: 0,5 l
ABV: 6,8 %
IBU: -
VARUSTAS: URMAS

TAANI / Kopenhaagen     
Untappd Aumärk:
Danish Delight
                                 


Laupäeval käisin KultuuriKatlas, Hard Nation Raveolutioni raames plaate keerutamas, või siis õigemini.......korrektne oleks öelda pulka keerutamas, moodsad ajad.
Päris täpselt nüüd ei adugi, kas asi on minus või saavutab inimene teatud vanuses sellise meelelaadi. Nautisin iga hetke oma etteastest, kuid vaadates valgusvihus reivivat rahvamassi, kraapis kuklas vaid üks mõte. "Võta sellest viimast, naudi, salvesta see hetk oma kõvakettale. Ühel hetkel on kõik see minevik, mida ka relva ähvardusel tagasi ei saa"
Mõte sellest et kõik see on hääbuv ja kaduv, on tiirelnud mu kolbas juba paar viimast pidu. Tean....hmmm......pigem loodan et niipea veel pensile ei saadeta 😛............aga uus generatsioon imbub vaikselt juba sisse. Tänu sellisele mõttele ja hirmule naudin võibolla oma laval viidetud aega ehk rohkemgi, suudan seda hinnata ja ei võta kõike iseenesest mõistetavalt. Ei hakka siin väitma ja halama et issand kui vana ma juba olen, sest seda ma pole aga kindlasti olen küpsemasse ikka jõudnud et end ümbritsevaid asju hinnata, kuigi vahel jääb teadmistest puudu et nende üle rõõmustada. Jah, lõppudelõpuks kaob kõik käest, pudeneb näppude vahelt, saab otsa. Just nagu see, populaarsuselt kolmas jook maailmas, mu klaasis. Jättes maha vaid mälestused ja naudingu, kuivanud vahurandi näol.
Tore et olen saanud võimaluse seda kõike proovida ja kogeda.
Lonks - suutäis küllust.....
Lonks - tummine tugevus......
Lonks - pilt on hägune, maailm pöörleb, maandun laua all 😂
Carlsberg Semper Ardens Porter 6,8 %, pokaal ujutab küllusest ja täidlusest üle. Väga tummine tükk, kõht saab täis. Maitselt pisut selline magus, natuke kalja mekiga. Pisut tõstab pead šokolaad, mis ei lase kibedal jooki vallutada.
Päris mõnus vahelduseks, magus nagu mälestused. Tänud Urmas 'ele ja Kristo 'le, kes märjukese Taanist üle smuugeldasid. Lisaks viskan tänud ka Hard Nation teamile, väga vuntsi Reivi eest Kultuuri Katlas.
Mokad vahuseks 😉






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar