laupäev, 25. märts 2017

Rocky Balboa - Mürka Pruulikoda

Rocky Balboa
Mürka Pruulikoda

STIIL: Barley Wine / Odravein
KOGUS: 0,25 l
ABV: 8,6 %
IBU: -
VARUSTAS: TAAVI

EESTI / ?     
Untappd Aumärk:

                                 


Eilne bocki poiss libises ludinal läbi hammaste makku ja nõudis endale lisaks kaaslast, kellega koos mürgeldada. Kes olen mina et sellele kätt ette panna 😊
Nii saigi lisatud mõned õlled ja pidu minu vatsas sai alata. 
Hiljem astus läbi vana hea sõber Jim, kellega sai pikemalt seda kella keeramise värki arutatud ja niisama hiliste öö tundideni jorisetud.
Lõpuks meie jaks rauges, ja tudu-tund oligi käes.
Täna ma Jim'i enam tuppa ei lase, ega me tülli läinud aga vahel suudab ta liiga pealetükkiv olla 😂
.......ja pealegi on mul juba külaline,
Rocky Balboa, odravein. Tänud Taavi 'ile. 8,6 % alko-tralli väga väga magusas rosina leotus vees. Mürka Pruulikoja õlle, Eesti stuff.Maitselt magus, minu jaoks isegi liialt, suht täidlane ja veniv vedelik. Huvitav aga ei teagi kohe.........
Moll rulli 😉



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar