laupäev, 4. veebruar 2017

Hoppy Joe - Lervig Aktiebryggeri

Hoppy Joe
Lervig Aktiebryggeri 2003
Lervig Brewery

STIIL: Red Ale - American Amber / Red
KOGUS: 0,33 l
ABV: 4,7 %
IBU: 45
NORRA / Stavanger     
Untappd Aumärk: - Artisan
                                 



Aga täna käisin shoplemas, et homme saaks jää peale, augu kõrvale külmetama minna. Sellised me oleme, eestlased, orjarahvas, kellele meeldib ennast nuhelda. Suuretõenäosusega ei saa sealt peale nohu või kogemuse midagi. Aga mina olen optimist ja lähen ikkagi kael õieli, nina püsti, lootused ja ootused kõrgemal kui pilve tutid taevalaotuses. Täna tõstan humala jumalatelt saadud püha veega kala jumalatele toosti, ehk siis näkib paremini. Ja võibolla saab miskit peale vetika tuusti taldriku peale visata. Eks näis.
100 wuhuuu.
Selle õllega täitus mul täna 100 erineva õlle mekkimine, mille ma olen kirja pannud. Kes seda teab palju neid tegelikult on.
Hoppy Joe on Norra toode, mida pruulib Lervig. 4,7 % American Red Ale on väägaaa humalane, millele vihjab ka väga citruseline aroom. Maitse pisut hapukas, veidi veinine ja mõnusalt mõrkjas. Korralik tummine tükk, maitse poolest võiks arvata et vägikaigast on tolle sees ikka rohkem.
Skål!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar