reede, 16. detsember 2016

Päkapiku EPA - Viru Õlu

Päkapiku EPA
Viru Õlu 1975


STIIL: Pale Ale - International
KOGUS: 0,33 l
ABV: 5,5 %
IBU: -
Eesti / Haljala     
Untappd Aumärk: - Photogenic Brew (Level 15)



Ongi käes, see aasta kõige stressi rohkem aeg, aeg mill rikas tunneb end vaesena ja vaene ei tunnegi midagi vaid kannatab. Samas on ka palju meeldivat, pere tuleb kokku, linn on jõulutuledes, palju hääd söögipoolist ja teadmine et suvi pole enam astronoomiliselt kaugel.
Mnjah, tuleks veel lumi ka aga tänapäeval on see luksus, nii et kaheldav. Et pisutki, siin pimedas ja sopases detsembris jõulu tunnet tekitada noppisin kaupluse letilt Päkapiku EPA. Nööpisin selle pikukese lahti ja luulelõng hakkas ise enesest ajukoore all ennast ketrama.

Vaata aga vaata, päkapiku jussi.
Koperdab ringi, ta otsib mu sussi.
Kahju tast lausa, ta vist ei tea.
Olen olnud paha, üldse mitte hea.

Ei teagi miks mulle, luurekat peab.
Ma kommi ei taha, kas ta ka teab.
Kuid õlut kui tooks, vat see oleks lust.
Kauem ei mõtle, juba avangi ust.

Veidike häbelik, habemes mees.
Punase mütsiga, seisis mu ees.
Lasin ta tuppa, sest väljas on pime.
Lootuses, ehk sünnib jõulu ime.

Mul oligi õigus, ta pudeli tõi.
Lahkudes, kandu kokku lõi.
Tasa haihtus, täiskuu kumal.
Maha jäi, vaid kingitud humal.

Noh, ju sai nii 😁. Õlle on punaka alatooniga, vahtu on vähe, maitselt nagu lahja IPA aga tavalisest janu õllest tummisem. Mitte midagi VÄGA erilist aga siiski iseloomuga. Selline ta oli, see Viru Õlu 5,5% Pale Ale. Hüva Joulu 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar