kolmapäev, 28. märts 2018

Antwerpen - Mürka Pruulikoda

Antwerpen
Mürka Pruulikoda
Mürka Brewery


EESTI / ?
STIIL: Pale Ale - Belgian
KOGUS: 0,33 l
ABV: 8,6 %
IBU: -
HIND: -
VARUSTAS: TAAVI

Untappd Aumärk: -
                                 
Miks ma teen seda, mida ma teen?
Milleks üldse midagi teha?
Milleks üldse teha mitte midagi?
Milleks teha midagi, millegi tegemise pärast?
Mille pärast peaks millegi pärast üldse midagi tegema?
Mida peaks tegema millegi jaoks, et saada midagi, mille pärast ei peaks enam midagi tegema......kunagi?
Segane? Arusaamatu?
Samas loogiline.
Kas arusaamatus on suutmatus asjadest aru saada või hoopiski tahtlikult asjade mitte mõistmine ja enesele teadvustamine?
Keeruline.
Kui aju on arusaamatu kirjutise tõttu krussi aetud, kas see tähendab siis et aju on keerdus mille pärast ei suuda te millestki aru saada, sest teie alateadvus on tahtlikult vastu võtnud otsuse seda mitte mõista või ei suuda ta sellest aru saada?
Miks ja milleks? 😂
Aju, silma ja taluvuse test.
Kes läks närvi? Kes lõpetas lugemise? Kes üritab minust psühhiaatria haiglale märku anda?
Ärge põdege, kõik on korras.......lihtsalt teie ajul on suutmatus aru saada asjadest millest millegi pärast ei peagi tegelikult, üleüldsegi aru saama ning veel vähem mõistma...........ma ei suuda lõpetada 😂
Miks ma just tegin seda, mida ma just tegin? Milleks..........AITAB!!!!😁
Olen kuulnud et kui mõistus hakkab erroreid sisse viskama, pidi üks korralik külm õlle selle korrastama.
Noo läks ja laulis......
Taavi tõi kunagi ammu, mõtlesin et teen vaesekese lahti enne kui põrandasse juurdub.
Mürka Pruulikoja Belgian Pale Ale ehk Antwerpen.
8.6 "kütan sul kere kuumaks" % peidab ennast osavalt pisut hapukas-mõõdukas-magusa maitse varju. Kuigi pudelil seisab et sisaldab vett, maltoosat, suhkurt, humalat ja pärmi, siis võiksin vanduda et vähemalt üks rabarberi vars on sinna kah murtud.
Päikeseloojangu punakas-kuldse varjundiga käsitöö. Lõhnab ja mekib kui maal vanaema juures vaaritatud õuna mahl, pisukese rabarberi ja puna-sõstra konksuga, mis sobivad oivaliselt sellesse kompotti. Väärt värskendust täis kraam. Tänud Taavile ja Mürkale 😊
Vat miks ma seda tegin, mida ma just tegin.
Ant va werpen! 😉





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar