laupäev, 14. oktoober 2017

Chekhov (Чехов) - Василеостровская Пивоварня

Chekhov (Чехов)
Василеостровская Пивоварня 2002
Vasileostrovskaya Brewery

STIIL: Fruit Beer
KOGUS: 0,75 l
ABV: 6.3 %
IBU: 11
HIND: -
VARUSTAS: RAUL
             
VENEMAA / St.Petersburg
Untappd Aumärk:
*500 Million Beers
*Tovarisch!
*Middle of the Road (Level 2)


Oooo kirsid......
Kirsid minu peas, minu meelel......nüüd ka minu keelel.
Maagiline aroom viib maitsemeeled sügav-punastele, kirsistele radadele.
Magus, ooo kui magus ning paeluv.
Esimene lonks...........oivaline, selline mahlane, täidlane, nõrgestav.......
Teine lonks.......toitev, täitev, küllastav......vinge.
Mõnus kirsijook, õllega on mul taas raske paralleele tõmmata kuid jook on hea.
Algse kirsisuse ja magususe lämmatab pisuke magus-mõrkjas lõppmekk.
Suisa väga liibuvalt meeltmööda.
Hääääää oli, see Venemaa Chekhov (Yehob), 6.5% puuviljaõlle, mille Raul mulle kevadel proovimiseks tõi. Ootas teine vapralt oma aega ning lõpetas väärikalt. 

Aitäh!
Kirss tordil, tõesti! 



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar