reede, 8. september 2017

Spencer Trappist Ale - St. Joseph's Abbey Spencer Brewery


Spencer Trappist Ale
St. Joseph's Abbey Spencer Brewery 2013
Püha Joosepi Klooster
Trappist Beer


STIIL: Patersbier (“Father's Beer” in Dutch)
KOGUS: 0,33 l
ABV: 6.5 %
IBU: 23
HIND: 4,97 € + 0,10 / 15,05 €/L
VARUSTAS: MADIS


USA / Massachusetts / Spencer 
Untappd Aumärk: -

Kuuvalgus pimestab silmi, valgustades taamal mäekünkal, tuulekäes õrnalt õõtsuvaid puude latvu, maalides oma kuldsete kiirtega unustamatult maagilise maastiku. On vaikne, ainsamgi hingeline ei tee häält, vaid enese hingamist on kuulda.....ja mõtteid, mõtteid, mis kui paanikas pääsukesed lõksu jäänud ruumis ühest otsast teise vänderdavad.
Pisut jahe ning kõle see olemine siin lagendikul, kus loodus varjud kuratlikku tantsu esitavad, tuleb üles seada lõke et pisutki sooja ja seltsi saada.
Mõnusalt praksuva lõkke tagant paistab pisike oja, mille väreleval pinnal peegeldub sillerdav kuu. Kobades palitu taskust tubakat ei suuda ma lämmatada mõtteid ees ootavast päevast. Süütan rahunemiseks piibu et lihtsalt....olla.
Jalatallad löövad pikast teekonnast tuld, olen surmani kurnatud, õnneks on mul turgutamiseks tolle munga poolt antud lähkri täis humalamärga. Selleta vist kooleksin, sest minu veenides voolab Humal, olen viimane omasuguste seast, olen Humala Rüütel.
Alates mustast ööst, mil krahv Jeven von Trossinovski külmakäeliselt Humala Ordu hävitada lasi, on toda püha vett aina raskem, pea võimatu leida. Aga otsima ma pean, vastasel juhul lakkaks minu maine eksistents.
See sõbralik munk sealt Püha Joosepi kloostrist, Spenceri linnast, teadis rääkida et selliseid pühapaiku on meie maal veelgi. Trappistide ordusse kuuluvat 11 Humala kloostrit, kõik pühendunud ja andnud vande Humalale.
Minu teekond saab alguse siit, kõrgete armutute mägede ning sügavate julmade orgude vahelt, kui esimene päikesekiir puudutab maad......
Te lugesite järjejuttu "Humala Rüütel"
😁
Spencer Trappist Ale on USA toodang.
Trappisti õlut valmistatakse vaid trapistide ordu kloostrites munkade poolt või munkade järelevalve all. Ehkki maailmas on üle saja trapistide kloostri, pruulivad õlut neist vaid üksteist.
Ooo maitse, maitse viib mu keele ja mu meele.
Pehme ja karm, puuviljane, mahlane........banaan. 6.5% munga mürki ei pääse maitseriiulile.
Pisut on banaani, nagu oleks tegu Wells Banana Bread Beer'i vanema, pisut karmima vennaga.
Luksus.......me likey, tänud Madis ele.
Põsk prunti 😉


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar