reede, 21. aprill 2017

Tre Fontane Tripel - Abbazia Tre Fontane

Tre Fontane Tripel
Abbazia Tre Fontane 2014
Tre Fontane Abbey
Tre Fontane Klooster
Trappist Beer


STIIL: Belgian Tripel
KOGUS: 0,33 l
ABV: 8,5 %
IBU: 30
VARUSTAS: MADIS

ITAALIA / Rooma     
Untappd Aumärk:
Photogenic Brew (Level 22)
                                 


Lõppev nädal vihises mööda, kui virk ja vilgas, meitemaal tihti esinev tuuleiil. Kui aeg nõnna lendamist jätkab olen kuu pärast pensionär 😀
Tõsi jutt....ja teine sammas jätab mu küll kuivale, selle pisku eest käsitöö õllet küll ei tarbi.
Hoopis teine lugu saab olema mu, Soome vabariigile kaotatud sõbraga. Teate küll, see kuratlik haigus, mis pikemat aega meie rahvast juba harvendavalt purenud on. See Soome tööle ja elama minemise haigus, Soome Gripp. Tal saab rulli olema raskelt, kupüüre ei pea lugema, raha loetakse sentimeetrites, gurmee õlle mitte ei voola vaid purskab ja mitte ojadena vaid geisritena tema aias, mille jaoks on trass veetud Tallinnast. Ja muru on tal erk roheline, tema maja ümber pole kunagi pilvi ja kui ongi, siis roosad ja suhkruvatist. Ja kala näkkab isegi siis kui ta ei püüa, kõik on lill ja ülim rahulolu, kuid mina olen siin ja keedan võilille lehti et üldse mingit mõrudat, õllele midagigi lähedast tarbida 😁
Kadedus on haisev asi......hea et mina kade pole......aga võibolla sellepärast see minu pensioni põli selline olema saabki.....ah kes seda teab ja polegi hetkel oluline, see alles järgmisel kuul 😂

Soust.......ainult sousti suudan suumulgust pritsida, paras aeg suu puhtaks loputada ja mis sobikski paremini, kui sealt Soome maalt Soome sõbra poolt toodud märjuke, mis muideks maksab Soomes 8€+kopikad aga meitel 11€+kopikad.....vähemalt milleski oleme eespool 
Jaaa oiii näe kork lendab.....
Pokaali sättisin Madis e poolt toodud ja kiidetud Itaalia täku, Tre Fontane. Tagasihoidliku anuma sees lustivad ringi 8,5% mure-leevendajat, kaaslaseks 30 IBU poissi.
Aroom meenutab midagi.......hullult meenutab........aga ega vanaduses need asjad enam nii kergelt ei meenugi 😛
Maitse on huvitav..........esimese asjana lööb esile pisut männi okkaid, mis taandub marineeritud seente lähedale, tekitab sellise sügise feelingu. Pisut hapukas. Natuke pressib alkohol ehk liialt esile, mis ei häiri, pigem lisab ja täiendab seda puketti. Päris hää, kuigi eelistaks natuke täidlasemat ja tummisemat tükki.
Perkele Soome 😉
NB! Mitu korda ma Soomet mainisin? 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar