kolmapäev, 2. november 2016

Verner Märzen - Raasiku Õlletehas

Verner Märzen
Raasiku Õlletehas 2013

STIIL: Märzen
KOGUS: 0,33 l
ABV: 5,5 %
IBU: -
Eesti / Raasiku    
Untappd Aumärk: -
VARUSTAS: KRISTJAN A.


Koduväravast sisse astudes, rühkisin läbi pehme lumevaiba maja ukseni.
Sisenedes vaatasid mulle vastu kaks naeratavat nägu.
Just nagu mina, olid ka nemad, läbi ootamatu talve, turvaliselt kodutee leidnud.
Tore....

Mõelda vaid, millega inimesed üle Eesti täna tegelevad?
Kes sikutab kraavist autot, kes teeb lõppematus rehvivahetus järjekorras aega parajaks.
Aga mina.....?
Mida siis mina teen?
Noooo, kuna eile olin kobinaga ettenägelik ja tegin rehvi tralli ära, siis täna luristan kahe suupoolega Raasiku Õlletehase Verner'i 5.5% Märzen'it😁
Kõri kõditab üpris kerge mull, aroom, mis sõõrmetesse tungib on magus aga maitse on hapukama poolne. Eesti elus õlle, omas parimas koosluses. Cheers 😊 Jõudke ikka tervelt koju.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar