pühapäev, 4. mai 2014

Algus A.Le Coq Extra Ginger

Tere! Mina olen täiesti tavaline Eesti mees, kellele peale siia ilma sattumist, pandi nimeks Martin.
Sõprade tungival soovil ja et endal oleks parem järge pidada, otsustasin hakata seda blogi värki proovima.
Ah et millest see blogi kirjutab? :)
Kuna rase ma ei ole, siis sellest ma kribama ei hakka.
Oma elust päeviku vormis ma ka ei jutusta, mis siis üle jääb?
Tegemist saab olema õlle blogiga. Kuna ma tegelikult seda juba mõnda aega FB teinud olen siis hakkan neid siia järgemööda sisse kandma.

Esimene ametlik õlle degusteerimine...

04.05.2014 

A.Le Coq         LONDON - 1807 EESTI - 1826
Extra Ginger

  • STIIL: Ginger Beer
  • KOGUS: 0,33 l
  • ABV: 4,5%
  • IBU: -
  • Eesti    

            

Slavik soovitas ingveri õlut proovida, ainuke mille prismast leidsin oli kodumaine. 
Maitse nautlemine alaku.

Proovitud. Mekib natuke nagu kunagine Saku On Ice, mis oli laimi maitseline. Not my cup of beer, liiga magus minu jaoks aga maitse vaheldust pakkus küll. :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar